Ümmetin son kalesi Türkiye

15 temmuz 2016

Yaşadığım en karanlık ikinci gece.-ilki mavi marmara gecesiydi- Bizim nesil hayatında darbe görmedi. Sıkı yönetim görmedi. Yokluk nedir, ezansızlık nedir hiç görmedi.

Darbeyle ezan susturulan günlerden, ezanla darbe susturulan günlere…

Önce neye uğradığımızı şaşırdık haliye. Boğaz köprüsü trafiğe kapalı, Ankara kanıyor, f16’lar alçaktan uçuyor. Trt’de darbe metni okunuyor. Babam ağlıyor, annem Fetih okuyor. Dualar ediyoruz, Allah’ım sen zalimlere fırsat verme diyoruz. Acaba Tayyip Erdoğan’a bir şey oldu mu diye korkuyoruz. Canlı yayına bağlanıyor, oh çok şükür. Cumhur-u Reis ve başkomutan halkını nöbete çağırıyor. Halkı da bu emri başıyla beraber karşılıyor.

Biz darbe haberini daha yeni almışken Mısırlı arkadaşımdan mesaj geliyor. Sakın meydanları bırakmayın, korkmayın. Eğer meydanlar boş kalırsa herşey biter diyor. Dakika dakika benden haber istiyor. Ve her cümlesini dua ile tamamlıyor. Kabe-i Muazzama’da Kunut’a duruyor mü’minler. Ve imam Türkiye’ye dua ediyor. Allah’ım sen Türkiye’ye yardım et diyor. Milyonlar amin diyor…

yusuf2

Diyanetin emriyle minarelerde sala verilmeye başlanıyor. Haydi, inin meydanlara, kurtarın vatanınızı, milletçe bir olun çağrısı veriliyor. Acaba burda da olur mu diye düşünürken sela sesini duyuyoruz. Evrenye merkez camiinde toplanıyor herkes. İnebolu’ya kadar konvoy oluşturuyoruz. Köy yeri dediğimiz minicik bir yerden en az 150-200 araba çıkıyor.

Bu sırada Allah’ın yardım ve inayetiyle halk eşi benzeri olmayan bir destan yazıyor sokaklarda. Heryer birer birer temizleniyor. Havaalanları, Vatan Emniyet, Çengelköy, Üsküdar… Şehit veriyoruz. Çok şehit veriyoruz…

Asker halkına ateş ediyor, meclisini bombalıyor, tankla insanları eziyor. Ve bunları hiç gözünü kırpmadan yapıyor. Asker dediğime bakmayın, üniformalı vatan hainiydi onlar. Kimbilir ne uğruna vatanını, milletini sattı. Katil oldu, darbeci oldu. Çok afedersiniz, kalleş oldu, şerefsiz oldu…

Eğer bu geceyi atlattıysak bilin ki dualar, şehitler ve şehitlikten korkmayan gencecik delikanlılar sayesinde. Bebeğini alıp millet için nöbet bekleyenlerin sayesinde. Kurşuna, tanka, f16’ya göğüs geren adamlar sayesinde. Ve ismini dahi bilmediğimiz nice kaharamanlar sayesinde.

darbe1Halk çok iyi örgütlendi. Ihh başta olmak üzere birçok stk meydanlardaydı. O gece kimse okçular tepesini boş bırakmadı, hiç kimse geri çekilmedi. Uzun zamandır hiç böyle bir olmamıştık. Böyle dik böyle sağlam duramamıştık.

Bu topraklar çok savaş gördü, çok acı, çok ayrılık gördü. Ama böylesi hainlik hiç görmedi. Kendi askerimizin kendi toprağına böylesi zarar verdiği hiç görülmedi. At izi it izine karıştı deniliyor, doğrudur. Fakat şunu bilin ki bu olayın grisi yok. Ya siyahsınız ya beyaz. Ya hainsiniz ya da değil.

Sessiz kalanlar, gezide ortalığı yıkıp şimdi evde kalanlar, vatanı unutup erzak derdine düşenler, ama askerleri dövdüler diyenler, tüm bunlar tiyatro diyenler, darbeyi Fetö’nün yaptığı ne malum diye düşünenler, bırakın polis yapsın bu işi diyenler… HEPİNİZ HAİNSİNİZ!

taksim-kisikli-ve-sa-46b798040a737adbc892

Lütfen alın bu sapkın ideolejilerinizi ve gidin ülkemizden. Biz gerekirse toplara, tüfeklere karşı duayla, oklavayla, mangal gibi yüreklerle savaşırız. Son bir canımız kalana kadar bırakmayız vatanımızı. Ümmetin son kalesi Türkiye. Son umut, son çare. Ve herkes bunun farkında. Akbaba gibi çökmüşler üzerimize. Pkk olmadı Isid olmadı daeş olmadı bomba olmadı darbe… Sıradaki hamle nedir bilmiyoruz. Bir sürü teori var. Hangisi gerçek hangisi yalan bilmiyoruz. Ama ayaktayız, bekliyoruz. Onların bir planı varsa Allah’ın da bir planı var.